Текст для публічного виступу - це основа будь-якого успішного спічу. Спічрайтінг затребуваний як для простих презентацій перед невеликою аудиторією у навчальному закладі чи офісі так і для виступів на великих національних та світових форумах, конференціях, дипломатичних зустрічах та у відеозверненнях.
Силу слова, викладену в послідовну та правильно структуровану мову, можна використовувати для звернення до аудиторії, донесення важливої інформації, презентацій, переконань та отримання необхідного зворотного зв'язку.
Копірайтингова агенція Weblana пропонує спічрайтинг для комерційних організацій, підприємств, бізнесу, допоможе досягти поставленої мети та успішно виступити з доповідями, промовами, іншими громадськими зверненнями. |
Чому варто замовити професійний спічрайтінг
Спічі та публічні виступи стають частим обов'язком керівників, ТОП-менеджерів, лекторів, спікерів, політиків та посадових осіб, які доносять до аудиторії інформацію. Але навіть найкомунікабельніша і найдосвідченіша людина здатна відчувати дискомфорт і розгубленість при виступі перед великою кількістю слухачів. Багато людей чітко усвідомлюють проблему та шляхи її вирішення, але важко доносять суть до аудиторії і не розставляють правильні акценти, що заважає результативності спічу.
Ми позбавимо вас необхідності засиджуватися до ночі над складанням промов і доповідей, зробимо цю роботу швидко, професійно, якісно.
Види спічрайтингу:
- Навчальні лекції, тренінги, семінари, презентації;
- Ділові виступи, доповіді, інвестиційні та комерційні проекти;
- Маркетингові та рекламні кампанії;
- Політичні та соціальні спічі;
- Святкові та корпоративні виступи, привітання, вручення нагород.
Спічрайтінг – сучасна технологія зв'язку з громадськістю, метою якої є завоювання та утримання уваги глядачів, донесення інформації, пропозицій, тез, важливих акцентів, емоційних деталей. При цьому важливо врахувати, що спікер повинен натхненно відпрацьовувати зміст тексту, а чи не монотонно і нудно читати. Публічна мова, заснована на базисах лінгвістики, психології, риторики, маркетингу і доповнена харизмою лідера, допоможе не просто завоювати аудиторію, а й повести її за собою.
При складанні спічрайтингу ми враховуємо багато факторів:
- Цільова аудиторія та формат проведення заходу та донесення інформації (виступ у залі, на вулиці, онлайн-трансляція);
- Тематика та мета спічрайтингу;
- Зміст та логіка побудови спічу;
- Легкість відтворення та сприйняття аудиторією;
- Ефектний початок та закінчення виступу.