Що таке SEO?

SEO – це пошукова оптимізація сайту, яка покращує його видачу в пошукових системах, включає роботу з текстовим контентом, графічними матеріалами, мета-тегами, факторами поведінки.

 

Навіщо блог на сайті?

 

Блог із статтями допомагає наситити сайт оптимізованими статтями з потрібними ключовими запитами та посилити цільові сторінки за допомогою внутрішньої перелінковки.

 

Як потрапити до ТОП?

 

Просування у ТОП пошукової видачі включає комплексну роботу за такими напрямами: підбір семантики та написання унікальних SEO текстів на сайт; покращення поведінкових факторів та поповнення контенту; робота із зовнішніми та внутрішніми посиланнями.

 

Що таке перелінковка?

Проставлення лінків, посилань - це зв'язування внутрішніх сторінок сайту та зовнішніх сайтів за допомогою гіперпосилань, що дозволяють переходити з однієї сторінки на іншу, як усередині сайту, так і за його межами.

 

Які сайти не потрапляють у ТОП?

 

Низько ранжуються сайти з неунікальним контентом, помилками, низькою якістю сторінок та поганими факторами поведінки.

 

Що таке мета-теги?

Це супровідні структуровані дані про веб-сторінки, з метою SEO просування найчастіше використовуються мета-теги title і description.

 

Як конкурувати з маркетплейсами?

 

Конкурувати в ТОПі з великими маркетплейсами складно, але можливо за допомогою експертних, добре опрацьованих унікальних інформаційних сторінок, оптимізованих під SEO.

 

Що таке юзабіліті?

Юзабіліті – це зручність користувачів на сайті, що включає швидкість завантаження сторінок, структурування контенту, заголовків, доступ до пунктів меню та контактів, оформлення посилань та логічне розуміння структури сайту.

 

Що таке LSI?

 

Латентно-семантичне індексування – це обробка інформації природною людською мовою з використанням органічних ключових фраз, їх синонімів, а також запитів, пов'язаних за змістом, семантично, це розширення семантики текстів за допомогою групи релевантних та близьких за значенням понять.

 

Що таке НЧ, СЧ та ВЧ запити?

 

Низькочастотні, середньочастотні та високочастотні запити – умовний поділ ключових слів за кількістю їх пошуку користувачами. З приходом методики LSI орієнтація частотність запитів знизилася.

 

Чому потрібно обирати запити НЧ?

70% трафіку знаходиться у НЧ запитах, вони виражають інтент користувача та економлять час на пошук.

 

Чи потрібно виділяти ключі?

Ключі в текстах не виділяють, це застаріла методика. Виділяються в тексті лише головні акценти та основні моменти.

 

Як перевіряти унікальність і якою вона має бути?

Унікальність тексту перевіряється спеціальними програмами перевірки унікальності та має становити 90-100%.

 

Що таке мобільна адаптивність сайту?

 

Адаптивний web-дизайн та контент забезпечує коректне та зручне відображення сайту в мобільній версії, на екранах різних форматів (мобільні телефони, смартфони, планшети).

 

Що таке мобільно- адаптований контент?

 

Текст для мобільних пристроїв повинен бути максимально лаконічним та структурованим, при цьому зберігати інші критерії якості та унікальність.

 

Що краще для просування соцмережі та месенджери чи форуми та каталоги?

 

Більш прогресивним варіантом є просування у соціальних мережах та месенджерах.

 

Де подивитись органічний трафік?

Рядок organic search в Google search консоль показує приходи з органіки.

 

Яке співвідношення посилань для просування правильне?

З метою ефективного просування рекомендується використовувати 80% безанкорних та 20% анкорних посилань та розміщувати їх як вічні та крауд-посилання, співвідношення безкоштовних та платних: 1,5:1.

 

Як дізнатися вагу сайту та кількість сторінок?

 

Ввести в пошук Google: сайт:weblana.com.ua

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top