Описи інтернет-магазину
Ціна: 120 грн / 1000 сим

Опис товарних позицій, створення для них унікального і SEO оптимізованого тексту - одна з головних задач власника інтернет магазину в Україні. Скопійовані у постачальника або конкурентів описи, не приносять конверсій.


Для того, щоб картка товару продавала, текст повинен бути складений досвідченим копірайтером з урахуванням всіх особливостей текстів, що продають, граматики, маркетингових правил і принципів оптимізації під роботу пошукових систем.

  • 100% унікальні описи для всіх товарів магазину.
  • Написання текстів для карток сайтів, маркетплейсів, дощок оголошень, посередників і дропшиперів.

 

Дуже поширена практика копіювання текстів описів у постачальників чи конкурентів, але за допомогою такого контенту сайту складно просуватися у топ пошукових систем в органічній видачі. Плануючи продавати товари та послуги лише за допомогою реклами, можна використовувати неунікальні описи для інтернет-магазинів, але розраховувати на хорошу безкоштовну видачу в такому разі не варто.

Описи товарів для інтернет-магазинів – найпопулярніший контент на ринку

Не всі знають, що для успішного просування важливим є цілісний seo - контент сайту, тому приділяють максимум уваги саме описам товарів.

  • Хтось замовляє парсинг (автоматичний збирач інформації по мережі, що має масу негативних сторін),
  • хтось бере базу описів у постачальника (розтиражовану десятками конкурентів),
  • а небагато думаючих власників сайтів створює унікальні описи товарних позицій.

Щоб розвіяти безліч міфів про необхідність написання текстів для товарів в інтернет-магазині розглянемо низку основних питань на цю тему.

Який обсяг тексту необхідний для опису товарів інтернет-магазину

Визначити необхідний обсяг тексту для опису картки товару інтернет-магазину дуже просто: необхідно ввести назву товару зі словом купити у пошуковий рядок Google. Зверніть увагу - чим довше запит, тим легше потрапити не на список маркетплейсів, а на спеціалізований магазин.

Проаналізувавши кілька сайтів із органічної видачі, можна визначити середній обсяг тексту конкурентів у топі та додати до нього 300-500 символів. Такий текст за правильної seo-оптимізації буде конкурентним і зможе посунути подібні товари у списку пошуковика.

Для кожної товарної ніші є свій рівень заповненості інформації. Тому одні товари можуть бути зовсім не представлені описами або мати мініатюрні підписи по 200-300 символів, а інші показати розгорнуту текстову подачу, конкурувати з якою буде складніше.

Якщо аналіз ніші показує, що конкуренція досить висока, а бюджет на тексти обмежений, можна виходити з мінімально рекомендованих обсягів описів товарів для інтернет-магазину – від 0,5 до 2,5 тис.

  • 500-1000 символів без прогалин для загальної маси описів;
  • 2-2,5 тисячі символів для більш пріоритетних товарів.

У будь-якому разі опис товару має бути. Пошукові системи не люблять порожніх текстових полів на сторінках і визначають низькі коефіцієнти ранжування.

Що робити, якщо в асортименті десятки чи сотні товарів зі схожими характеристиками

У багатьох випадках інтернет-магазин продає схожі товари, а власник сумнівається, чи варто для всіх писати унікальні описи. Щоб отримати відповідь, потрібно визначити низку запитань:

  • Прибутковість від продажу товару (якщо вона з лишком покриває витрати на написання тексту, не варто навіть сумніватися у створенні унікального опису);
  • Постійність розміщення товару (для одноразових і часто випадаючих з асортименту товарів можна писати загальні описи на групу, а для більш постійних краще робити унікальні описи товарних позицій);
  • Глибина відмінності товарів (для різновидів товару, що відрізняються однією характеристикою, наприклад кольором, логічно писати загальний опис, але на кожній сторінці вказувати конкретну відмінність даної позиції). Варто зауважити, що у багатьох нішах унікальний seo – опис схожих товарів з оптимізацією саме під одну ключову характеристику (таку як колір) дає топові позиції у видачі.
  • Бюджет на розвиток сайту та опис товарів. Зрозуміло, що бюджет завжди обмежений, але його треба грамотно спланувати. Краще прописати невеликі унікальні описи всіх груп товарних позицій, ніж заповнити лише першу за списком групу, залишивши інші порожніми.

Таким чином, потрібно виходити з логіки, що в ідеалі всі сторінки сайту повинні бути унікальними, а товари повинні мати описи. А з урахуванням відповідей на попередні питання варто визначити свою стратегію наповнення та розвитку сайту.

Якщо товарів дуже багато можна знайти компроміс та писати загальні описи на групу схожих за характеристиками, моделями, призначенням, дивитися аналітику та приймати рішення про доповнення текстового контенту за провідними позиціями. Оновлення та доповнення тексту завжди вітається пошуковими системами.

Чи можна розміщувати однакові товарні описи на своєму сайті та маркетплейсах, дошках оголошень або віддавати дропшипперам

Цього робити не варто. Віддаючи унікальний опис (або його частину) маркетплейсу або крупним агрегаторам, сайт може отримати в їх особі особистого конкурента, оскільки вага репутації таких платформ набагато більша.

З двох однакових описів пошукова система швидше за все віддасть пріоритет не сайту-першоджерелу, а маркетплейсу, вважаючи ваш сайт дублікатом контенту. Якщо ви просуваєтеся за декількома напрямками, потрібно залишати унікальний текст на своєму сайті, а на інші майданчики віддавати другий екземпляр.

Що не потрібно писати в описах товарів інтернет-магазину

Опис товарної позиції має включати чітку та осмислену інформацію про товар, його характеристики, способи використання та користь для споживача.

  • Не слід вдаватися до подробиць розвитку бренду, історії компанії-виробника або самого продавця.
  • Не варто розхвалювати товар, писати неправдиву, вигадану інформацію та давати порожні обіцянки, це може призвести до повернення посилок і негативних відгуків клієнтів. Навіть якщо продукція не дуже високої якості, варто чесно написати це в описі, аргументуючи іншими перевагами покупки, наприклад доступною ціною.
  • Не бажано повторювати об’ємну інформацію про доставку та оплату, краще винести її на окрему сторінку сайту.
  • Не використовуйте в назві та описі товарів слів, що не належать до його характеристик, наприклад: «акція», «знижка», «розпродаж», «уцінка».
  • В описах не потрібно спамити словами «купити» та «замовити».
  • З найновіших рекомендацій – в описі товару не повинно бути слів «репліка», «копія», «дублікат», адже реклама таких товарів з листопада 2021 року заборонена правилами Google, отже, і на органіці такі терміни в товарному описі не принесуть користі.

Посилання в описах товарних позицій інтернет-магазину

Посилання в текстах карток товарів інтернет-магазину не завжди потрібні. Більшість маси посилань має навпаки зводитися на картку товару, з якою користувач робить необхідну дію – натискання кнопки купити/передзвонити. Виводити клієнта з картки не логічно.

Посилання у товарних позиціях можуть бути доречними, якщо в магазині є товари, що взаємодоповнюються або взаємозамінні. Наприклад, до електронного пристрою можна дати посилання на зарядку або батарейки, а також комплектуючі товари.

Чи достатньо для наповнення сайту прописати всі товарні описи

Для якісного просування сайту та заняття топових позицій недостатньо залити лише товарні описи. Весь каркас сайту, у тому числі групи, підгрупи, службові сторінки (Про нас, Доставка, Контакти) та головна сторінка обов'язково повинні мати текстовий контент.

Не варто забувати і про блог (розділ Корисні статті) інтернет-магазину, що може стати цінним джерелом розгорнутої інформації про товари та давати посилання на них. У технічному плані за назвами та змістом статей чудово можна просуватися в топ, закриваючи основні ключові запити, пов'язані з товарними позиціями.

Назва товарної позиції

При внесенні опису позиції слід зазначити повну назву товару. Рекомендовано слідувати такому шаблону:

Тип товару + Особливість + Бренд + Модель + Інші характеристики + Колір + Артикул.

Саме така послідовність ключових слів допоможе потенційному покупцеві знайти товар через пошукові системи. Орієнтовна довжина назви – 100 символів.

Картинки в описах товарів інтернет-магазину

Крім основного фото товару в описи варто додавати картинки. Краще, якщо картинки не просто підібрані з Інтернету, а демонструють сам товар та його властивості, можливості застосування, комплектації.

  • Мінімум картинок в описі товарів – 2 шт. Оптимальна кількість зображень, рекомендована пошуковими системами – 12 шт.
  • Поле зображення Alt – має містити опис того, що на фото (100 сим).
  • Важлива і якість зображення – від 1080 px.

Ціль тексту на картці товару інтернет-магазину

Розміщуючи описи товарів інтернет-магазину, завжди варто пам'ятати їхню основну мету – не просто заповнити текстове поле та місце на сайті, не повеселити чи стомити покупця, не відправити його читати статті або повернути назад у Гугл, а продати товар.

Текст повинен підготувати покупця інтернет-магазину, ознайомити його з основними моментами, сформувати бажання покупки та відповісти на найчастіші запитання. Тільки якісно складений опис товару приводитиме готових клієнтів без проблем та кинутих кошиків.

А якщо вам потрібні ефективні, унікальні та seo-оптимізовані описи для інтернет-магазину звертайтесь до копірайтингової агенції Weblana.

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top