Картинка прес-релізи для сайтів та друкованих видань
Ціна: за домовленістю

Прес-реліз – це інформаційна стаття чи повідомлення новинного характеру у пресі та інших ЗМІ, яка викладає позицію особи чи компанії щодо певного питання чи теми. Формат прес-релізу може бути різним, часто офіційні організації випускають його як опитувальника. Інформуючі прес-релізи – це важлива складова маркетингу та PR-кампаній, вони поширюються подачею на прес-конференціях, брифінгах або у друкованому вигляді через інтернет та засоби зв'язку, та допомагають тримати контакт із цільовою аудиторією. Найбільш затребувані прес-релізи, прив'язані до новин та конкретних подій, підсумків, дат, ювілейних подій.

Види прес-релізів:

  • Інформаційний;
  • Новинний (ньюз-реліз);
  • Анонс події чи заходу.

Вимоги до написання прес-релізу:

  • Цікава, актуальна, професійно-орієнтована інформація для цільової аудиторії на певну тему;
  • Дані, пов'язані з поточними чи очікуваними подіями (найсвіжіша інформація);
  • Наявність фактів, статистичних та довідкових даних, підсумків та висновків з тематичних питань чи проблем;
  • Лаконічність змісту та легкість його сприйняття читачами видання, до якого надсилається прес-реліз;
  • Бажана присутність у прес-релізі цитат експертів, лідерів думок, але без оцінних суджень та реклами.
  • Прес-реліз бажано супроводжувати контактами журналістів, які займаються його поширенням у ЗМІ.

Структура документа

Основне тіло прес-релізу включає 4-5 абзаців. Загальний обсяг тексту прес-релізу зазвичай – 2-5 тисяч символів.

Структурні елементи документа включають:

  • Бланк (логотип);
  • Заголовок (1-6 слів).
  • Підзаголовок (Дек) – уточнення теми та заголовка.
  • Dateline – дата випуску прес-релізу та місто.
  • Ембарго (якщо документ розповсюджується до часу оприлюднення інформації, є вимога до новинних організацій не повідомляти про неї до певної дати та часу).
  • Вступ – вступний абзац із невеликою підводкою до теми.
  • Основна частина.
  • Шаблон – коротка інформація про компанію, організацію або фізичну особу, що випускають прес-реліз.
  • Закрити текст - символ "-30-" або "###" - вказує на завершення випуску;
  • Контакти.

 

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top