LSI контент
Ціна: 120 грн / 1000 сим

Робота над текстовим контентом будується на використанні сучасної і найбільш ефективної методики просування сайтів на базі підбору групи ключових слів за принципами латентно-семантичної індексації.

Такий підхід передбачає якісне опрацювання обраних сторінок сайту з метою формування певної семантики, що дає можливість просуватися в ТОП пошукової видачі.

  • Ручний підбір групи ключових фраз LSI.
  • Професійне написання унікального контенту за принципами LSI.
  • Гарантований результат просування в органічному пошуку.

LSI – латентно-семантичне індексування базується на групі пов'язаних за змістом слів та синонімів, які враховуються пошуковими системами при видачі інформації користувачеві. Саме група понять визначає потребу (інтент) користувача, тому враховується у методиці LSI для вибору контенту. Щоб сторінки сайту частіше потрапляли в ТОП за цільовими ключовими запитами, важливо не тільки піклуватися про їх унікальність та змістовність, але й запроваджувати групу ключів Latent semantic indexing. Так LSI копірайтинг дозволяє створювати текстовий контент для сайту, що збільшує його релевантність та відвідуваність.

LSI є підвидом SEO, розрахованим насамперед на органічне просування сайту, що адекватно працює і для просунутих роботів-пошуковиків, і для людей, які приходять на сайт за корисною та якісною інформацією.

 

LSI розшифровується як латентне семантичне індексування, тобто непомітне та природне впровадження в індекс пошукових систем, ґрунтуючись на аналізі семантики текстів. Релевантність сторінок призначається за складом основного та близьких за значенням ключових слів, зібраних не так за семантичним, як за логічним значенням. Кожна сторінка та текстовий контент на ній створюється зі своїм унікальним семантичним ядром LSI, що дозволяє пошуковим системам визначати її користь для відвідувачів.

Вимоги до LSI копірайтингу

Набір логічно пов'язаних та близьких за значенням ключових фраз LSI, понять, словосполучень, що становлять унікальну семантику тексту Змістовність інформації, лаконічність, достовірність, користь, глибоке розкриття особливостей питання чи теми
Точне розкриття назви та змісту сторінки, що відповідає основному запиту з урахуванням групи ключів LSI Чітка і зрозуміла структура, унікальність тексту, мобільна адаптивність, якщо необхідно – продаючий акцент LSI контенту для сайту

 

Правильно складений текст LSI – запорука успішного просування. Такий текстовий контент для сайту покращує ранжування, призводить до зростання відвідуваності сайту, збільшує привабливість сніпетів, дає переваги у конкурентній боротьбі.

Як виник LSI контент для сайту

Починаючи з 2011р. Google впровадив у роботу складний та дуже інтелектуальний алгоритм Panda, який вибудовує ТОП сторінок за запитами відповідно до якості та користі для користувача. Перевага надається органічному (пасивному) контенту, що не використовує заспамлені ключами, застарілі, незв'язні тексти, куплені на дешевих текстових біржах та розвішані простирадлами на сайтах. Читачі не бачать таких текстів, не переглядають їх, про що свідчать поведінкові фактори та теплові карти сайтів.

У наступні роки розробники Google роблять низку кроків у бік органічного LSI контенту, віддаючи йому 60-70% місця на першій сторінці пошуку. Ані великі маркетплейси, ані найвідоміші у світі сайти не мають можливості впливати на позиції в органіці. У рекламі - так, вони на перших місцях, а в органічній видачі критерії відбору максимально враховують думку користувачів. А щоб цю думку оцінити та подати потрібну інформацію мало однієї ключової фрази – важливо уточнити її за допомогою близьких понять та значень. Так з'являється методика оцінки контенту LSI.

Щоб не плутати свою аудиторію Google чітко поділяє рекламу та органіку, проплачені верхні позиції у пошуку красуються з гордим словом реклама, що навіть не рідко відлякує відвідувачів.

Далі інструмент Panda безперервно розвивався, а йому на допомогу був запущений алгоритм Hummingbird (Колібрі), який враховує розмовні особливості людей, висловлювання своїх запитів під час пошуку інформації. Так ми бачили виникнення підказок Google, дивувалися їх напрочуд точним характеристикам потреби, яка задана в пошуковому рядку.

Скрин з підказками Google

 

Складно передбачити подальші нововведення в алгоритмах Google, але зрозуміло, що повернення до одного ключового слова на весь текст вже не буде. Алгоритми навчилися глибше розкривати людські запити, тому створювати LSI контент для них потрібно професійніше, ніж 5 або 10 років тому.

Що змінив LSI контент сайту

Якщо в епоху раннього SEO пріоритетом копірайтингу були частота ключів в основному та розбавленому входженні, то сьогодні успіх LSI контенту в семантичній варіативності ключів та близьких слів їхньої групи.

Раніше можна було потрапити в ТОП, обравши 1-2 ключові запити на основі частотності їх показів у попередньому періоді, а сьогодні ми практично не дивимося на частотність, але вибираємо два типи LSI ключів:

  • Синонімічні (що розкривають основне поняття для оптимізації);
  • Релевантні (тематично доповнюючі та уточнюючі фрази).

Якість LSI контенту, перш за все, визначається його здатністю задовольнити інтент користувача, затримати його увагу, привести до активної дії (купівлі), повернути на сторінку в майбутньому… Для оцінки дій людей створено безліч інструментів, наприклад, важливий показник відмов: якщо клієнт затримується на сторінці сайту більше 15 секунд - вона вважається цікавою.

Критерії успішного LSI копіратингу

  • 100% унікальність текстового контенту LSI (без компромісів, копіювання та парсингу).
  • Логічна відповідність запиту (цільового ключового слова, яке є заголовком сторінки) та групи ключових фраз LSI, що розкривають значення теми, а також логічно введені в текст.
  • Експертність, достовірність, грамотність контенту LSI.
  • Приваблива структура тексту (заголовки, що чіпляють, лаконічні списки, динамічний ритм речень, доповнення графічними та мультимедійними елементами).
  • Відсутність дратівливих елементів (нав'язливих рекламних пропозицій, агресивних тригерів, стоп-слів у тексті).

Важко описати всі особливості методики LSI контенту, оскільки їх дуже багато. Кожен критерій оцінки тексту дає йому свій бал, сума яких визначає попадання в ТОП, високу релевантність, а отже, і прибутковість власника сайту. Щоб підвищити шанси на успіх не варто набивати шишки, намагаючись писати LSI копірайтинг самостійно, адже навіть досвідчені копірайтери, які роками створюють тексти для Інтернету, не завжди розуміють особливості цієї роботи.

LSI зображення

 

Прикладами успішності впровадження LSI методики створення контенту є багато сайтів в нашому Портфоліо, що займають стабільні позиції в ТОП Google. Практика роботи з сайтами різної тематики, цільової спрямованості та обсягу аудиторії дозволяє давати оцінку результатам роботи та робити висновки для нових проектів. Якщо вам потрібен якісний LSI копірайтінг – ласкаво просимо!

 

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top