PR – тексти – це окремий напрямок копірайтингу, який заснований на просуванні бренду або продукту на ринок, його рекламі, популяризації, продажу, взаємодії з партнерами та клієнтами, створення іміджевого капіталу компанії.
Іншими словами, це комерційні, маркетингові, рекламні, продаючі статті та тексти, які мають чітко визначену мету і можуть розміщуватися як у мережі інтернет, так і на різних офлайн ресурсах – від мас-медіа та преси до вуличної реклами, POS-матеріалів та внутрішніх документів компаній, листів та розсилок. Такі тексти можуть бути призначені для зовнішніх і внутрішніх контрагентів, бути реалізовані в електронному або фізичному форматі і спрямовані на приріст базисного PR - суб'єкта. Відмінною рисою PR текстів є приховане авторство.
Бізнес - тексти та PR стають основою успішної підприємницької діяльності, тому що дають широку текстову інформаційну базу, об'єднану загальною маркетинговою стратегією, корпоративними цінностями та стилем, розробляються індивідуально для кожного напряму діяльності компаній та підприємців. |
Серед текстів для бізнесу та PR варто відзначити такі напрямки:
- Комерційні пропозиції та PR листи;
- Презентації та доповіді;
- Тексти громадських виступів (спічі);
- Рекламні та іміджеві статті, прес-релізи;
- Анонси заходів, огляди, інтерв'ю;
- Неймінг (назви) та слогани;
- Брендбук (книга корпоративних стандартів компанії);
- Брендсторі (історія створення та розвитку бренду);
а також:
- Маркетинг-кит (паспорт компанії з місією, цифрами, схемою роботи та досягненнями);
- Прес-кит (медіа-кит) – комплект роздавальних матеріалів для проведення PR-заходів (виставок, презентацій, зборів, конференцій);
- Тексти листівок, флаєрів, буклетів, іншої друкованої реклами та PR;
- Тексти на упаковку, етикетки, супровідну інформацію щодо продуктів;
- Тексти для біл-бордів, сіті-лайтів та рекламних плакатів;
- Техніко-економічні обґрунтування та бізнес-плани;
- Інвестиційні проекти та гранти;
- Продаючі кейси (приклади) успішних реалізованих проектів з конкретними результатами та мотивацією для клієнтів;
- Електронні розсилки та запрошення на заходи;
- Статті для PR у соцмережах.
Якщо серед зазначених варіантів послуг ви не знайшли необхідного PR матеріалу – телефонуйте до Weblana та уточнюйте можливість його створення персонально для вас.
Копірайтингова агенція Веблана запрошує у світ професійного PR за допомогою якісних текстів, розроблених індивідуально для кожного клієнта. Ми не копіюємо інтернет і не дублюємо чужі ідеї, ми створюємо якісний та затребуваний PR контент.