Як створюється SEO - копірайтинг
Ціна: 120 грн / 1000 сим

Спеціально оптимізований унікальний текст з входженням ключових слів з семантичного ядра відмінно індексується пошуковими системами.

SEO статті на сайті покликані просувати сторінки в ТОП, залучати відвідувачів з цільової аудиторії і збільшувати прибутковість бізнесу.

  • Ручний підбір ключових фраз.
  • Семантичний аналіз кожного тексту.
  • 100% унікальність SEO контенту.
  • Робота зі структурою і заголовками текстів.

 

SEO – копірайтинг – це написання спеціально оптимізованого тексту для сторінки сайту, метою якого є оптимальна індексація у пошукових системах та видача за певними запитами. Щоб привести клієнта на сайт з пошуку, текст повинен відповідати певним критеріям, які стануть визначальними для його видачі користувачеві або відмови.

Насамперед seo – копірайтинг (від search engine optimization – перекладається як пошукова оптимізація) має становити семантичне ядро ​​сторінки, яке включає набір основних ключових запитів у потрібній пропорції для просування.

Пошукові роботи на сьогоднішній день досить розвинені та видають максимально коректні результати при пошуку будь-якої інформації в мережі. Але все ж таки машинний аналіз діє за певними алгоритмами, виводячи сторінки в ТОП пошуку. Завдання seo - копірайтингу - перетворити людський текст на зрозумілий для машин і отримати позиції за цільовими запитами.

Говорячи простими словами, правильно оптимізований SEO текст видається на високих позиціях і приводить клієнтів на сайт з органічного пошуку без використання платних методів просування. Органічний seo – копірайтинг працює на результат роками – залишаючись на сайті, текст безкоштовно залучає клієнтів, на відміну від реклами, яка має проплачуватись постійно.

 

Цілі seo - копірайтингу:

  • Користь seo - копірайтингу для людей (читабельність та інформаційне значення)
  • Оптимізація (покращення позицій за цільовими запитами)
  • Продаючий ефект seo-копірайтингу (стимулювання продажів)

 

Майже всі нові тексти в Інтернеті, які бачить користувач, SEO оптимізовані і практично всі вони мають комерційне значення, тобто продають. Вони поєднують функції контенту для роботів та людей, обов'язково мають бути унікальними. Створенню seo-копірайтингу передує розробка стратегії просування та підбір ключових запитів, що становлять семантику сторінок та сайту в цілому.

 

Вимоги до seo - копірайтингу:

  1. Унікальність - перший і головний критерій seo-копірайтингу та оцінки пошукових систем, оптимальний показник 95-100% (перевіряється за допомогою спеціальних програм перевірки унікальності).
  2. 2. Професійний підбір seo – ключів з органічним написанням, оптимальним складом, розподілом та щільністю входження у тексті, використанням синонімів та словоформ. Ключі повинні рівномірно розподілятися, використовуватися в прямому і непрямому входженні, можуть розбиватися розділовими знаками за винятком точки, знака питання й оклику.
  3. Граматична та орфографічна чистота тексту, відсутність помилок, кліше, канцеляризмів, складних оборотів та інших проблем.
  4. Лаконічність та легкість подачі, правдивість інформації та користь для людей – покращують поведінкові фактори.
  5. Зручна для читання структура з використанням відступів, списків та підзаголовків.
  6. Правильно розставлені seo – теги, рівні заголовків, використання в них ключових слів підвищують ранжування сторінки.
  7. Робота з аудиторією, закриття цільових потреб просування сторінки, наприклад, продажі, подача певної інформації, реклама, ознайомлення з продукцією, нарощування ваги сайту.

 

Важливі показники seo – копірайтингу

  • Унікальність – 100%
  • SEO головних ключів – 3-4%
  • SEO додаткових ключів – 1-2%
  • Тошнота - 3-8%
  • Запамленість - 40-60%
  • Водність – до 60%

 

Обсяг seo - копірайтингу

Обсяг SEO тексту розраховується, виходячи зі складу статей, які перебувають у топі пошукових систем на момент написання. За вибраними запитами аналізуються статті першої сторінки видачі та визначається потрібний обсяг seo - копірайтингу. Якщо тема не дуже детально розкрита, достатньо буде 1-2 тисяч символів тексту, а якщо вгорі видачі сильні сайти з великим обсягом контенту потрібно писати трохи більше для конкурування та потрапляння в ТОП Google.

Важливою складовою створення seo – копірайтингу є пошук інтенту клієнтів. Дуже часто вбиваючи запит у полі пошуку, вони мають на увазі його інше значення. Часто користувачі й самі не знають, що шукають, а розраховують, що зроблять вибір за результатами, запропонованими пошуковою системою. SEO – копірайтинг здатний заздалегідь розкрити потребу та інтент аудиторії і запропонувати продукт, що просувається.

 

Прийоми seo - копірайтингу, які більше не працюють

  • Перший seo – копірайтинг створювався виключно для пошукових роботів. До текстів включалася максимальна кількість ключових запитів і сайт видавався у ТОПі. З розвитком пошукових систем та потреб користувачів такі машинні тексти перестали отримувати цінність. Крім впровадження кількох ключів у статтю, з'явилося багато інших параметрів, які стали впливати на видачу. З'явилися обмежуючі показники, такі як переспам та нудота, водність та низька унікальність, а також інші.
  • Не можна виділяти ключові слова жирним шрифтом, як це робилося раніше. Пошукові боти більше не дивляться на підказки вебмайстрів у вигляді виділених ключів у тексті, більше того, навіть поле Keywords у SEO – налаштуваннях сторінок втратило свою чудодійну силу. Тепер пошукові системи самі визначають ключові слова в текстах, а жирним шрифтом рекомендується виділяти фрази та інформацію, розраховану виключно на привернення уваги відвідувачів сайту.
  • Не варто дублювати SEO текст на одному сайті та розміщувати його паралельно на кількох майданчиках. Часто це реалізується однаковими описами товарів, що рівноцінно для пошуковика одному унікальному опису. Дублювання тексту на різних веб-сайтах веде до втрати його унікальності та ваги ранжування.
  • Не можна використовувати вибіркове seo та безконтрольно розміщувати вхідні та вихідні посилання. Стратегія SEO просування базується на конкретних цілях та реалізується у комплексному опрацюванні всього сайту з написанням SEO-копірайтингу та роботою з контентом.

 

SEO контент - це точка контакту з аудиторією, безмовний менеджер на сайті, що безкоштовно працює 24 години на добу. Тому погані тексти не затримають клієнтів на сайті. А правильний seo – копірайтинг приведе відвідувачів із пошуку, запропонує продукт, відповість на запитання та заперечення, підведе до замовлення товару чи послуги.

Після відвідування якісного сайту ваш клієнт сформує уявлення про репутацію компанії та рівень її роботи, тому з ним буде простіше співпрацювати та здійснювати угоди.

Seo – копірайтинг – це робота на перспективу із довгостроковим ефектом. Результат приходить не відразу, але поступово сайт отримує постійний приплив органічного трафіку.

Seo оптимізація сайту підвищує його позиції у пошукових системах. Процес - не швидкий, але має доведену ефективність у співвідношенні витрат до результату. При показі сайту на першій сторінці пошуку, в ТОПі за цільовими запитами, його найчастіше бачать користувачі, виконуючи конверсії. Грамотне SEO скорочує постійні витрати на контекстну рекламу. Таким чином, seo-копірайтинг залишається основним інструментом просування сайтів у пошукових системах.

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top