Контент-стратегія – це довгострокове планування розвитку веб-сайту з урахуванням його напрямків та перспектив діяльності, очікуваного рівня просування, фінансових можливостей та ніші на ринку.

 

Багато власників сайтів знають, що необхідно працювати з контентом систематично та планомірно, але не завжди розуміють, з чого почати. Якщо коротко визначити роботу з будь-яким сайтом, можна розділити її на два етапи:

  • первинне наповнення основних сторінок (каркасу) сайту;
  • робота з блогом (або посадковими сторінками, залежно від технічного виконання майданчика).

Варто зауважити, що блог із статтями необхідний для кожного комерційного сайту. Він приваблює трафік, переводить клієнтів на сторінки, що продають, підвищує експертність і впізнаваність компанії, підігріває цільову аудиторію і виконує безліч інших функцій. Але більшість власників сайтів не веде блог, вважаючи за достатнє наповнення інтернет-магазину або корпоративного сайту основними каркасними сторінками.

Перетворивши блог на ефективний робочий інструмент, можна закрити бізнес-мету та значно підвищити показники результатів роботи. Для того, щоб блог успішно працював, потрібно окреслити цілі створення контенту і розробити контент - стратегію.

 

Етапи створення контент - стратегії та перетворення сайту на ефективний маркетинговий інструмент

  1. Мета створення сайту та блогу

Основний вміст комерційного сайту має продавати продукт. Базовий контент складається з:

  • головної сторінки,
  • сторінок груп, підгруп,
  • товарів чи послуг,
  • службових сторінок (Про нас, Доставка, Оплата, Оферта тощо),
  • блогу статей та новин.

Перші чотири пункти зазвичай статичні (за винятком товарів, які можуть часто змінюватися), при цьому сайт отримує мінімальний розвиток у плані контенту даних сторінок. А ось блог є основним стратегічним вектором розвитку, що дозволяє доповнювати контент та отримувати позиції у ранжируванні сайтів пошуковими системами.

Кожна нова стаття повинна розміщуватись з певною метою, відповідаючи на запитання «навіщо». Це допоможе визначити тип і формат контенту, вкласти в нього основні ідеї та виключити витрати часу та фінансів на марний текстовий контент.

 

  1. Роль SEO та ключових слів.

На сьогоднішній день весь текстовий контент сайту має бути оптимізованим під SEO, тому що в іншому випадку не має шансів на успіх в органічній (безкоштовній) видачі. А саме органіка дає основну масу позицій, навіть не виключаючи ефективності реклами. Оптимізація під SEO має на увазі першорядне визначення основних ключових запитів (продуктових, брендових, інформаційних), складання семантичного ядра сайту, а також подальша робота з ними.

 

Каркас сайту – головна та продаючі сторінки – не зможуть охопити весь перелік робочих ключових запитів, а блог допоможе якісно впровадити їх та посилити потрібні напрямки.

 

  1. Аналіз конкурентів у ТОПі

Аналізуючи конкурентну видачу, позиції, стратегії, тип переважаючого контенту, можна отримати ідеї та сформувати напрями просування. Це не означає, що потрібно сліпо слідувати за конкурентами та рерайтити їх сайти. Навпаки – аналіз трендів покаже, що можна зробити краще, більше, якісніше, щоб зайняти лідируючі позиції у видачі.

 

  1. Розробка контент - стратегії та складання контент-плану

Стратегія допоможе визначити основні напрями роботи, а конкретний план деталізує її за етапами. У процесі стратегічного планування визначаються найважливіші та затребувані напрями (наприклад, для інтернет-магазину це можуть бути найбільш запитані групи товарів). Також виключаються найменш прибуткові та перспективні напрямки, проводиться заточування під вужчу та експертну спеціалізацію.

Якщо ви не власник мультибрендового бізнесу, варто сконцентрувати увагу на найближчих та спеціалізованих групах, таким сайтам пошукові системи віддають більшу перевагу.

 

Після визначення стратегії формується перелік основних ключових запитів, за якими буде підбиратися семантичне ядро ​​і формуватися контент - план. У роботі враховуються не високочастотні запити, а більш розширені та специфічні, саме вони зможуть залучити корисний трафік. Групи релевантних ключових запитів вносяться в електронну таблицю, що є основою створення контент - плану і написання статей.

 

На етапі розробки контент – стратегії важливо опрацювати редполітику – визначити стиль ведення сайту, оформлення статей, визначити ключові кольори та розміри зображень. Єдиний стиль та формат подачі зробить сайт професійнішим, чіткішим, зручнішим для відвідувачів.

Варто подбати про важливу та актуальну інформацію на сайті – правильні номери телефонів, години роботи та вихідні, доступність зворотного зв'язку або онлайн-оператора. Оновлення блогу повинні бути регулярними та корисними для аудиторії.

 

Якщо вас цікавить комплексне та серйозне опрацювання контент – стратегії, розміщення публікацій на сайті за контент-планом без збоїв і зволікань, звертайтеся в Weblana, ми працюємо на результат.

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top