Перелік необхідних дій на веб-сайті з метою поліпшення якості та попадання на першу сторінку пошукових систем:

1. Аналіз ТОПу та конкурентів (тільки ТОП-10 першої сторінки пошуку)

Щодня мільйони нових сторінок конкурентів викладаються у мережу. Для того, щоб їх випередити, потрібно провести аналіз і знати особливості. Більшість органічної видачі становлять маркетплейси, оскільки пошукова система дає їм високу авторитетність. Але вузькоспеціалізований магазин, спеціаліст у своїй сфері та експерт може скласти конкуренцію маркетплейсу, а також іншим індивідуальним сайтам за допомогою якісного та деталізованого SEO – контенту.

Критерії оцінки конкурентів:

Юзабіліті, зручність користування, структура контенту, фотографій, кнопок Розмір сайту в кількості сторінок (site:адреса) Вік бізнесу та сайту web.archive.org Відвідуваність сайту конкурента - similarweb.com

2. Підбір цільових запитів та складання семантичного ядра сайту.

Можна використовувати автоматичний підбір ключових слів, але краще та набагато ефективніше замовити ручний підбір семантичного ядра. На виході цільові запити будуть згруповані в таблицю за категоріями товарів та послуг, містами, марками, різновидами тощо.

Всі запити впроваджуються на веб-сайт через створення окремих тематичних сторінок з текстом. Чим більше ключів задіяно в текстовому контенті – тим краще просувається сайт на органіці. Запити-питання, що залишилися без груп, збираються в окрему колонку і реалізуються надалі через блог. За аналізом експертів блог дає від 50 до 90% трафіку на сайт.

3. Внутрішня SEO – оптимізація

Кожна із створених сторінок на сайті оптимізується під роботу пошукових систем:

  • Перепрацьовуються SEO - теги Title та Description для всіх сторінок сайту;
  • Робота із зображеннями та відео;
  • Налаштовується адаптивність сайту під мобільні пристрої та різні браузери;
  • Швидкість завантаження сайту на мобільних пристроях та комп'ютерах має бути максимально високою, перевірка: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=ua;
  • Правильна верстка сайту та поведінкові фактори – посадка фотоконтенту, текстів, заголовків, внутрішньої перелінковки, прокрутки - факторів, що чіпляють увагу людей (юзабіліті).

4. Якісний текстовий контент

Унікальний, правильно оптимізований SEO текст приносить набагато більше відвідувачів, а також коштує дешевше за рекламу. Якісний контент складно створювати самостійно, краще довіритися професійним SEO - копірайтерам.

5. Просування посиланнями (зовнішня оптимізація)

Посилання слід починати, коли більша частина контенту вже опублікована на сайті. Важливо створювати правильну пропорцію безкоштовних та платних посилань, розуміти якість джерел посилань, їх кількість та необхідну частоту.

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top