Неймінг - підбір комерційної назви
Неймінг – підбір назви для бренду, бізнесу чи об'єкта, це професійна діяльність, а не спонтанна вигадка. Підбір назви включає психологічні, асоціативні, топологічні, культурні та інші аспекти, враховує безліч факторів, у тому числі побажання власників бізнесу.
Вибір унікальної назви – це пошук звучного, цікавого імені для бренду чи підприємства, що легко запам'ятовується і стане основою успішного маркетингу та бізнесу загалом. Вибір назви не завжди вкладається у звичні рамки і спочатку може навіть заперечуватись власником бізнесу, але варто аналізувати не просто особисті відчуття, а оцінювати перспективу використання назви для цільової аудиторії.
Безліч світових брендів, які сьогодні асоціюються з багатством і популярністю, мають у своїй основі дуже просту або незрозумілу назву, до якої всі звикли і полюбили. Вдалий неймінг - це великий внесок у капіталізацію компанії, запорука успішності її розвитку та зростання.
Копірайтингова агенція Веблана пропонує підбір назви для вашого продукту, бренду, компанії, магазину або веб-сайту. У зазначену вартість включається 10 варіантів з коротким поясненням асоціацій або можливостей написання. Під час добору варіантів враховуються такі фактори, як тип назви, місце та формат використання, необхідність юридичної реєстрації та створення онлайн-бізнесу, а також інші параметри. |
Вибір комерційного імені повинен включати такі критерії:
- Асоціації та смислове навантаження;
- Звучність, легкість сприйняття;
- Лаконічність;
- Історичні та культурні фактори;
- Сленг та гумор;
- Змістовна двозначність;
- Територіальні особливості;
- Зв'язок із власником компанії;
- Первинність за абеткою;
- Необхідність реєстрації торгової марки;
- Маркетингові можливості;
- Юридичні аспекти;
- Прив'язка до домену сайту та ін.
Як вибрати назву для сайту та онлайн-бізнесу
Неймінг з прив'язкою до домену має свою специфіку. Важливо враховувати насамперед його унікальність (хоча б у межах певного регіону), що позначиться на подальшому просуванні в мережі та ранжуванні. Також для домену важливими є написання назви, недвозначність, смислова прив'язка до бізнесу та інші фактори.
Ми пропонуємо підбір назви з перевіркою на наявність доступних доменів та підборів пріоритетних зон дії (.com, .com.ua, .ua (при реєстрації ТМ) та ін.), вибираємо список доступних та пріоритетних доменів на момент складання неймінгу. Робота здається в електронному документі, подальше оформлення та реєстрацію назв та доменів клієнт виконує самостійно.
Зверніть увагу, підбір імені та назви часто несе суб'єктивні ризики вибору і може не сподобатися замовнику у тому чи іншому випадку. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб створити список цікавих унікальних, якісних назв, але не несемо ризики, пов'язані з їх вибором та втіленням у життя. Тому оплата за неймінг приймається авансом і не повертається, якщо назви не підходять.