Картинка неймінг
Ціна: без підбору домена – 600 грн; з підбором – 800 грн.

Неймінг - підбір комерційної назви

Неймінг – підбір назви для бренду, бізнесу чи об'єкта, це професійна діяльність, а не спонтанна вигадка. Підбір назви включає психологічні, асоціативні, топологічні, культурні та інші аспекти, враховує безліч факторів, у тому числі побажання власників бізнесу.

Вибір унікальної назви – це пошук звучного, цікавого імені для бренду чи підприємства, що легко запам'ятовується і стане основою успішного маркетингу та бізнесу загалом. Вибір назви не завжди вкладається у звичні рамки і спочатку може навіть заперечуватись власником бізнесу, але варто аналізувати не просто особисті відчуття, а оцінювати перспективу використання назви для цільової аудиторії.

Безліч світових брендів, які сьогодні асоціюються з багатством і популярністю, мають у своїй основі дуже просту або незрозумілу назву, до якої всі звикли і полюбили. Вдалий неймінг - це великий внесок у капіталізацію компанії, запорука успішності її розвитку та зростання.

Копірайтингова агенція Веблана пропонує підбір назви для вашого продукту, бренду, компанії, магазину або веб-сайту.

У зазначену вартість включається 10 варіантів з коротким поясненням асоціацій або можливостей написання.

Під час добору варіантів враховуються такі фактори, як тип назви, місце та формат використання, необхідність юридичної реєстрації та створення онлайн-бізнесу, а також інші параметри.

 

Вибір комерційного імені повинен включати такі критерії:

  • Асоціації та смислове навантаження;
  • Звучність, легкість сприйняття;
  • Лаконічність;
  • Історичні та культурні фактори;
  • Сленг та гумор;
  • Змістовна двозначність;
  • Територіальні особливості;
  • Зв'язок із власником компанії;
  • Первинність за абеткою;
  • Необхідність реєстрації торгової марки;
  • Маркетингові можливості;
  • Юридичні аспекти;
  • Прив'язка до домену сайту та ін.

Як вибрати назву для сайту та онлайн-бізнесу

Неймінг з прив'язкою до домену має свою специфіку. Важливо враховувати насамперед його унікальність (хоча б у межах певного регіону), що позначиться на подальшому просуванні в мережі та ранжуванні. Також для домену важливими є написання назви, недвозначність, смислова прив'язка до бізнесу та інші фактори.

Ми пропонуємо підбір назви з перевіркою на наявність доступних доменів та підборів пріоритетних зон дії (.com, .com.ua, .ua (при реєстрації ТМ) та ін.), вибираємо список доступних та пріоритетних доменів на момент складання неймінгу. Робота здається в електронному документі, подальше оформлення та реєстрацію назв та доменів клієнт виконує самостійно.

 

 

Зверніть увагу, підбір імені та назви часто несе суб'єктивні ризики вибору і може не сподобатися замовнику у тому чи іншому випадку. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб створити список цікавих унікальних, якісних назв, але не несемо ризики, пов'язані з їх вибором та втіленням у життя. Тому оплата за неймінг приймається авансом і не повертається, якщо назви не підходять.

 

 

Naming_Weblana

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top