Картинка спічрайтинг
Ціна: 500 грн /1 сторінка

Текст для публічного виступу - це основа будь-якого успішного спічу. Спічрайтінг затребуваний як для простих презентацій перед невеликою аудиторією у навчальному закладі чи офісі так і для виступів на великих національних та світових форумах, конференціях, дипломатичних зустрічах та у відеозверненнях.

Силу слова, викладену в послідовну та правильно структуровану мову, можна використовувати для звернення до аудиторії, донесення важливої ​​інформації, презентацій, переконань та отримання необхідного зворотного зв'язку.

Копірайтингова агенція Weblana пропонує спічрайтинг для комерційних організацій, підприємств, бізнесу, допоможе досягти поставленої мети та успішно виступити з доповідями, промовами, іншими громадськими зверненнями.

Чому варто замовити професійний спічрайтінг

Спічі та публічні виступи стають частим обов'язком керівників, ТОП-менеджерів, лекторів, спікерів, політиків та посадових осіб, які доносять до аудиторії інформацію. Але навіть найкомунікабельніша і найдосвідченіша людина здатна відчувати дискомфорт і розгубленість при виступі перед великою кількістю слухачів. Багато людей чітко усвідомлюють проблему та шляхи її вирішення, але важко доносять суть до аудиторії і не розставляють правильні акценти, що заважає результативності спічу.

Ми позбавимо вас необхідності засиджуватися до ночі над складанням промов і доповідей, зробимо цю роботу швидко, професійно, якісно.

Види спічрайтингу:

  • Навчальні лекції, тренінги, семінари, презентації;
  • Ділові виступи, доповіді, інвестиційні та комерційні проекти;
  • Маркетингові та рекламні кампанії;
  • Політичні та соціальні спічі;
  • Святкові та корпоративні виступи, привітання, вручення нагород.

Спічрайтінг – сучасна технологія зв'язку з громадськістю, метою якої є завоювання та утримання уваги глядачів, донесення інформації, пропозицій, тез, важливих акцентів, емоційних деталей. При цьому важливо врахувати, що спікер повинен натхненно відпрацьовувати зміст тексту, а чи не монотонно і нудно читати. Публічна мова, заснована на базисах лінгвістики, психології, риторики, маркетингу і доповнена харизмою лідера, допоможе не просто завоювати аудиторію, а й повести її за собою.

При складанні спічрайтингу ми враховуємо багато факторів:

  • Цільова аудиторія та формат проведення заходу та донесення інформації (виступ у залі, на вулиці, онлайн-трансляція);
  • Тематика та мета спічрайтингу;
  • Зміст та логіка побудови спічу;
  • Легкість відтворення та сприйняття аудиторією;
  • Ефектний початок та закінчення виступу.

 

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top