Гарна видача в ТОПі пошукових систем залежить не тільки від якості створення та просування сайтів, а й від поведінкових факторів відвідувачів, розглянемо деякі з них.

Багато хто напевно чув про показник відмов, який прямо і негативно впливає на позиції сайту в пошуку. Відмовою вважається візит користувача на сайт без подальшої дії (переходу, кліка, завантаження файлу) і вихід з нього.

До цього поняття додається подібна, але відмінна дія – Пого-стікінг. Під даним поняттям мається на увазі перехід на сайт, швидкий вихід назад у пошуковий топ і вхід на наступний за списком сайт з таким самим швидким поверненням без вивчення контенту сайту.

Як відмови, так і Pogo-sticking, негативно впливають на поведінкову історію сайту та знижують його коефіцієнти. Тому потрібно намагатися максимально виключати фактори, пов'язані з цими поняттями.

 

 

У чому особливість пого-стікінгу, який також отримав назву швидкі візити і короткі кліки?

Циклічність переходів та повернень за одну сесію може бути пов'язана з помилковими очікуваннями користувача (чіпляючі та невиправдані заголовки), закритий або занадто довгий контент, наявність підписок для доступу або спливаючих вікон, повільне завантаження та неадаптивність під мобільні екрани.

Нерідко причиною коротких кліків є невизначеність намірів користувача, відсутність конкретних запитів або дуже вузька специфіка питання. Якщо запит надто специфічний користувач може досить швидко оцінити контент сторінки сайту, і йде далі.

 

 

За словами Джона Мюллера (представника пошукової служби Google), швидкі візити не завжди враховуються, як фактори ранжирування через безліч можливих причин коротких кліків. Але є низка порад, які допоможуть покращити поведінкові фактори:

  • Спрощення структури та дизайну сайту (такі поп-апи, як форми входу, передплати, банери, підказки на вході краще прибрати);
  • Мобільна адаптація контенту (більші елементи управління – кнопки та меню, лаконічний та структурований текст, стислі картинки);
  • Оптимальна швидкість завантаження сайту 2-3 секунди, при цьому найкраща реакція користувача – 0,5 сек.
  • Оптимізація змісту текстового контенту (відсутність довгих вступів, води, підведення до розкриття теми за ключовими запитами);
  • Оптимізація зорової структури статті (релевантні підзаголовки, абзаци до 5-6 рядків, марковані списки, вбудований графічний контент).

Щоб не випробовувати долю, балансуючи між негативним фактором ранжування – відсотком відмов та умовно нейтральним Pogo-sticking, варто максимально оптимізувати технічний потенціал сайту та подбати про його якісне текстове та графічне наповнення. Професійний текстовий контент для сайту ви можете замовити у нас, що стане основою хорошого ранжування сайту за ключовими запитами аудиторії.

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top