Зображення скрипти інструкції для персоналу
Ціна: 150 грн / 1000 сим.

Скрипти для персоналу чи посадові інструкції ще недавно здавались чимось далеким та дивним, але сьогодні активно використовуються у найбільш успішних компаніях малого та великого бізнесу. Кол-центри, продажі в інтернеті, клініки, салони краси та офісні центри вже давно використовують скрипти для персоналу як основні алгоритми дій у різних ситуаціях.

Скрипти для персоналу є алгоритмом дії конкретного співробітника на певному робочому місці і визначають його спілкування з клієнтами від моменту вітання до прощання.

Найчастіше скртипти для персоналу використовуються для торгових представників, менеджерів фронт-офісу, ресепшну, що зустрічають клієнтів компанії, клініки, офісу, банку, готелю, ресторану та надають первинне обслуговування, запис на прийом, консультації, оформлення документів. Також дуже затребувані скрипти для персоналу, що обслуговує дистанційні продажі (телефоном та через інтернет), співробітників, що працюють в call-центрах.

Чому потрібні скрипти для персоналу

Власники бізнесу намагаються максимально якісно донести свій продукт до цільової аудиторії, але делегуючи ті чи інші завдання персоналу, вони втрачають великий обсяг корисної інформації, потрібні посили та рішення, які допомагають продати продукт чи послугу та отримати дохід.

Навіть найкмітливіші співробітники компанії та працівники польових продажів не завжди можуть реагувати на ті чи інші запити клієнта, пропонувати йому альтернативні варіанти або здійснювати додаткові продажі. У свою чергу якісно складені скрипти для персоналу покажуть потрібні питання та відповіді на них, передбачать можливі варіанти вирішення проблем, позбавлять бізнес збитків та репутаційних втрат.

 

 

Не треба сподіватися на досвід та краснослів'я співробітників – дайте їм правильні готові фрази, лаконічну та послідовну інформацію для вчинення угоди. Правильний діалог, побудований на скриптах для персоналу, допоможе досягти порозуміння з клієнтами, покаже їм повагу, знання всіх важливих особливостей бізнесу (продуктів, їх основних якостей, цін, можливих неполадок тощо) та запропонує вирішення потреб, з якими люди звертаються в компанію особисто або за телефоном. Використання скриптів для персоналу підвищує лояльність цільової аудиторії, а також збільшує первинні та вторинні продажі.

Не варто адаптувати готові скрипти для співробітників інших компаній з Інтернету, тому що вони не враховують індивідуальну специфіку роботи та особливості конкретного бізнесу. Розробивши посадові інструкції для свого персоналу один раз, власник отримує довгостроковий ефект та дивіденди у вигляді доброзичливої ​​лояльної клієнтської бази.

 

Дівчина показує скрипти для персоналу

Скрипти продажів від Weblana:

  • Розробляються індивідуально для кожного замовника. Тексти враховують місцезнаходження, аудиторію, способи спілкування та донесення інформації, поінформованість клієнтів, обов'язки та службові зв’язки працівників);
  • Можуть використовуватися широким колом персоналу, який спілкується з клієнтами та не має повноважень щодо прийняття важливих рішень;
  • Тексти скриптів досить лаконічні, при цьому інформативні та написані доступною недвозначною мовою, яка буде зрозуміла кожному клієнту;
  • Допоможуть досягати ефективних та успішних діалогів навіть від самих небалакучих співробітників у рамках виконання завдань компанії.

Скрипти продажів можуть стати чудовою альтернативою дорогим та не завжди ефективним тренінгам для персоналу, які мають одноразовий ефект. Скрипти продажів можуть працювати в особах сотень співробітників, що змінюються, і доносити до клієнтів найбільш важливу і актуальну інформацію.

 

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top