Отримано зрозумілу відповідь на актуальне питання ...

 

Просуваючи інтернет-магазини, власники часто стикаються із необхідністю створення унікального контенту для практично однакових карток товарів. Щоб виключити бан пошукових систем за дублювання контенту, доводиться вкладати чималі кошти в описи товарних сторінок, схожих за своєю суттю. Адже багато позицій товарів відрізняються лише кольором, розміром або іншими характеристиками.

Чи варто у такому разі унікалізувати кожен опис, чи можна залишати один загальний для всієї групи? Оскільки питання тривалий час залишалося актуальним, оптимізатори поставили його представникам компанії Google.

Як Google ранжує ідентичний, дубльований контент карток товарів

Пошуковик вважає ідентичними однакові або схожі текстові блоки, написані однією мовою. Він не передбачає санкції для таких сторінок (на різних URL) і дозволяє публікувати на сайтах однаковий текст, якщо він не створений для обману відвідувачів. Тобто Google не забороняє ставити однакові текстові описи для різних товарів (сторінок) інтернет-магазинів.

 

 

 

Але є й другий бік медалі. Відсутність санкцій і банів не говорить про те, що сторінки з однаковими описами повноцінно ранжуватимуться і займатимуть хороші позиції у видачі, оскільки Google робить акцент на різноманітний і унікальний контент.

 

Навіть проіндексувавши сторінки з однаковими описами, алгоритм не визначатиме, які з них найбільш релевантні запиту користувачів, і тим більше не покаже кілька з них в одній видачі. Найімовірніше, що Google визначить сторінки з однаковими описами, не застосує санкції, але покаже лише одну або кілька з них на свій вибір (який не завжди збігається з бажанням власника інтернет-магазину).

Дубльований контент не дасть додаткової ваги сайту і фактично 100 однакових описів можна прирівняти до ваги лише одного унікального тексту. Бажаючи зіграти з пошуковою системою в гусарську рулетку, можна розміщувати на сайті товари з однаковим описом, але чи варто це робити, враховуючи інші витрати на просування сайту та розвиток бізнесу.

 

Як створювати правильні описи товарів

Щоб забезпечити попадання в індекс, варто оптимізувати текстовий контент, вказавши ключові особливості товарів, навіть якщо вони відрізняються лише кольором. Відмінності на картинках недостатньо, адже пошукові роботи насамперед аналізують текстовий опис.

Що не потрібно писати в описі товару:

  • Глибоку історію створення та розвитку товару, бренду чи компанії;
  • Загальні факти та воду, які застосовуються до будь-якого подібного товару та не характеризують конкретний продукт.

Текстовий опис товару – важливий чинник ранжування. Він обов'язково має бути на товарній картці та відображати особливості, характеристики представленої продукції. Поодинокі описи не відносяться до негативних факторів ранжування і не підлягають санкціям, але не виключають проблем із показом таких товарів на запит користувачів, а також не дають високих позицій у видачі.

Бажаючи отримати унікальні, якісні та ефективні описи товарів для інтернет-магазину, звертайтесь до Веблани!

 

У матеріалі використані рекомендації щодо розширеної

пошукової оптимізації Центру Google Пошуку.

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top