Пости для соціальних мереж
Ціна: 130 грн. / 1000 сим.

Пости для соцмереж – це один з елементів успішного маркетингу в рамках SMM просування сайту, бренду або товарів та послуг. Створення правильного продаючого чи інформаційного контенту допомагає вести сторінки в соцмережах, отримувати приходи нової аудиторії та здійснення цільових дій – продажу, участі у тренінгах, вебмінарах тощо.

Досвідчені копірайтери Веблана допоможуть створити ефективний контент-план для ведення груп та сторінок у соцмережах, напишуть статті та тексти для розміщення, подбають про інформаційну та рекламну складову SMM – просування та ведення соцмереж.

Цілі просування у соціальних мережах:

  • Збільшення впізнаваності бренду та лояльності аудиторії;
  • Підвищення ділової репутації та експертності компанії;
  • Розширення цільової аудиторії за допомогою постів для соцмереж;
  • Отримання трафіку на сайті або продажу в офлайновій точці продажів;
  • Підвищення прибутковості.

 

Наша послуга не включає безпосереднє ведення соціальних мереж, розміщення постів та публікацій або ведення рекламних кампаній, а основним завданням є написання цікавих постів для вашої аудиторії.

 

Як соцмережі допомагають seo – просуванню

Займаючись статейним просуванням сайтів, варто пам'ятати, що не можна віддавати унікальні статті та тексти зі свого сайту сторінкам у соцмережах, тому що при цьому втрачається унікальність контенту на сайті.

Щоб активізувати та доповнити посиланнями блог сайту, варто писати окрему підводку за темою статті на сайті та давати посилання на матеріал. Це дасть подвійний ефект: сторінка в соцмережах отримає актуальний пост, з якого клієнти будуть переходити на сайт, читати статті та робити покупки.

 

Facebook / Meta

Аудиторія 30-40+ років, яка добре сприймає лонґріди та інформаційний контент. Facebook / Мета є найтекстовішою з усіх соцмереж.

Instagram

Основна вікова аудиторія 15-40 років, більше орієнтована на візуальний контент (фото та відео), доповнений лаконічними, але ємними текстовими постами.

Google +

Соцмережа в основному орієнтована на професійний контент, є гарною підтримкою для компаній та брендів, які використовують платні та безкоштовні маркетингові інструменти Google.

Youtube

 

Відеоконтент набув особливої популярності, але не варто забувати, що Youtube працює за принципами ранжування Google, тому йому також необхідний професійний текстовий seo - контент.

TikTok

 

Молода соцмережа, яка отримала стрімкий розвиток і визнання дітей та молодих людей, у 2021 році обігнала за кількістю запитів Google. Контент TikTok має свою специфіку, тому краще довірити його текстову частину професіоналам.

Viber, Telegram, WhatsApp

Месенджери успішно використовуються для SMM – просування та бізнесу, тому потребують професійного текстового контенту. Особливо популярними є пости для публічних груп, перодичні пости баєрів та підприємців, пости груп за інтересами.

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top