Інтерв'ю є діалогом, розмовою між двома або більше людьми у форматі питання-відповідь на задану тематику. У багатьох випадках інтерв'ю ведеться в прямому ефірі, онлайн або у форматі запису, а також по телефону або в листуванні. Більшість інтерв'ю планується заздалегідь і передбачає підготовку списку запитань та відповідей. Результати інтерв'ю часто публікуються друкованими виданнями та веб-майданчиками, є досить затребуваним контентом, оскільки це формат живої розмови, а не вигаданої статті.
Копірайтингова агенція Веблана пропонує розробку професійного інтерв'ю у форматі підготовки запитань-відповідей або остаточної текстової версії для друку та верстки на сайті. |
У процесі роботи складається контент інтерв'ю, розробляються тематичні питання до експерта, публічної особи, лідера думок, фахівця на задану тематику. Також за певною структурою прописуються (або редагуються) відповіді респондента та викладаються у доступній, лаконічній текстовій формі.
Незалежно від формату проведення інтерв'ю (особисте, за допомогою відеоконференції, телефону, через месенджери) ми оформляємо структурований та змістовний контент, який буде цікавим для аудиторії. Реальне інтерв'ю може бути у формі вільної неструктурованої бесіди без запланованого плану питань, які ми трансформуємо у цільовий текстовий формат.
Як ми створюємо інтерв'ю
- Інтерв'ю на замовлення буде складено оперативно та інформативно, з дотриманням коректності та правильності викладу.
- Основною метою є відображення особи респондента, його професійних чи творчих якостей, отримання ексклюзивної інформації з перших вуст.
- Вибір кута та форми подачі матеріалу, розміщення акцентів, цитат та заголовків.
- Увага читача звертається на суть розмови, глибину та цінності особи, а не на суху подачу інформації.
Автоінтерв'ю та інтерв'ю з собою
- З метою маркетингового та рекламного просування ми також складаємо автоінтерв'ю для окремих фахівців та експертів (інтерв'ю із собою) у форматі розмови – роздуми вголос.
- Також розробляємо інтерв'ю із замовником від імені журналіста, інтерв'юера, яке публікується на корпоративних сайтах та професійних блогах з метою підвищення експертності та розкриття основних напрямків діяльності.
Інтерв'ю, яке розміщується в розділі статей та новин, максимально підвищує інтерес вашої аудиторії, вважається унікальним та затребуваним контентом.