Семантика грає першорядну роль для просування сайту в мережі Internet. Аналізуючи сторінки, боти пошукових систем складають їх семантичну структуру і по ній визначають ключові позиції видачі.
Правильний підбір ключових фраз, їх систематизація і подальше використання на сайті дає можливість донести інформацію на сайті пошуковим роботам і потрапити в списки видачі.
- Ручний експертний підбір ключових фраз.
- Групування запитів по групах, типах сторінок і цілях просування.
- Планомірне впровадження семантичного ядра в контент сайту.
У чому пріоритетність ручного складання семантичного ядра
Складання семантичного ядра сайту – це не просто збирання великої кількості ключів за допомогою доступних автоматизованих систем. Така робота дає не семантичне ядро, а тематичне ядро - просто підбір фраз на широку тему.
Формування семантики конкретного сайту включає індивідуальні особливості його роботи, спеціалізацію, експертність, ширину асортименту, роботу з різними категоріями покупців, доставку та інші особливості. Щоб створити правильну семантику, потрібно розуміти всю специфіку та цілі роботи сайту. Оскільки внести таку кількість вхідної інформації в критерії автоматизованого підбору семантичного ядра неможливо, то й сам автоматичний підбір далекий від ідеального.
З чого розпочати підбір семантики
Просування сайту завжди починається зі складання семантичного ядра, що включає ключові слова для влучення в ТОП пошукових систем, при цьому цільовою системою пошуку на сьогоднішній день є Google. Для підбору семантики потрібно визначитися з точною структурою сайту, розбивкою його товарів та послуг на групи, визначенням посадкових сторінок, тем блогу та інших розділів. Це задасть первинну форму ядра і допоможе відразу сортувати ключові запити груп для подальшої роботи з контентом/
Відносити подібні ключі до тих чи інших груп варто, враховуючи рівень сторінки, її загальну та продаючу спрямованість (головна сторінка), тематичність (сторінка групи), характеристики продукту (сторінка товарів та послуг), відповідь на запитання клієнта (сторінка блогу) тощо.
Цілі складання семантичного ядра сайту:
Створення змістовної тематики та семантичної структури сайту | Прив'язка певних груп релевантних запитів до сторінок сайту | Вибір пріоритетних запитів для ефективного просування | Планування бюджету на просування та якісна оптимізація контенту |
Як класифікуються ключові запити
Умовно всі ключові слова поділяються за частотністю – високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СР) та низькочастотні (НЧ) і раніше пошук базувався в основному на ВЧ ключах. З розвитком пошукових систем та глобальною кількістю контенту орієнтація змінилася на СЧ та НЧ ключі. Але сьогодні і цього недостатньо. На ранжування сторінки впливає безліч факторів, окрім частотності запитів, а пошукові системи видають у ТОП лише сторінки, що відповідають потребам клієнтів, тобто використовується методика LSI ключів у семантичному ядрі.
Ключові слова LSI є групою фраз, які відповідають за задоволення запиту користувача. Якщо раніше Google орієнтувався на синоніми, словоформи, відмінювання, число, рід ключів, то сьогодні він пропонує ключові фрази, що абсолютно відрізняються за написанням, але близькі за значенням по суті питання і вирішують задану проблему. Правильний підбір та співвідношення семантики ключів у тексті кожної сторінки забезпечує її високу конверсію та просування у ТОП.
Як працювати з комерційними ключовими словами із семантичного ядра
Не варто зловживати ключами зі словами: купити, замовити, придбати, пропонуємо і т.д. Це група комерційних запитів, які мають певний маркер пошукових систем. За логікою вони повинні розташовуватися в основному на сторінках, що продають, картках товару, мати певне входження і групу пов'язаних запитів.
Задіяні комерційні ключі і на головній сторінці, як основній посадковій і найчастіше пріоритетній для просування, але також використовуються у правильному співвідношенні з іншими запитами та семантикою сторінки.
Хаотичне використання комерційних запитів по всьому сайту не дасть результату, а їхнє надмірне вживання веде до бана за переспам.
Скільки ключів потрібно для складання семантичного ядра
Для первинного підбору семантики інтернет-магазину ми рекомендуємо ручний підбір 100-150 ключових фраз. Це дозволить закрити основні сторінки груп, підгруп, прописати SEO – тексти для головної сторінки та основні інформаційні статті у блог. Після індексації та отримання аналітики з даної роботи можна приступати до розширення списку ключів, що просуваються, і збільшення семантичного ядра за допомогою впровадження його в контент.
Як виглядає семантичне ядро і що з ним робити далі
Варто звернути увагу, що семантичне ядро представляє собою таблицю з упорядкованими списками ключів, яка має цінність лише у разі правильного використання підібраних ключових фраз у текстах на сайті.
Просто величезний масив ключових фраз, що не впроваджений у текстовий контент сайту, не працює, оскільки таблиця з семантичним ядром не завантажується на сайт, її не бачать пошукові системи. Таблиця з семантичним ядром сайту – це робочий інструмент, який потрібно поступово використовувати для логічного застосування семантики та просування сайту.
Де мають знаходитись ключові слова на сайтіВ заголовках Title i Н1
В підзаголовках Н2, Н3
В тексті сторінок (головної, груп, підгруп, товарів, статей та новин блога)
|
Коли складання семантичного ядра дає влучання в ТОП
Для очікування хороших результатів та потрапляння в ТОП пошуку варто впровадити десятки та сотні ключових фраз, а ще більша частина увійде органічно при використанні словоформ та написанні текстів.
Варто зауважити, що семантика працює тільки на текстах, що відповідають іншим вимогам пошукових систем, серед яких: унікальність, відсутність переспаму, грамотність, структурованість тощо.
Насамперед варто підібрати семантику для груп і підгруп товарів та послуг, загальніші ключі з них можна залишити для головної сторінки. Основний діапазон широких низькочастотних фраз краще залишити для посадкових та інформаційних сторінок. Залежно від верстки сайту вони можуть бути в різних розділах, меню та в блозі. Просування таких інформаційних сторінок обходиться дешевше і простіше, оскільки з комерційними та масовими запитами конкурувати складніше.
Багато початківців хочуть охопити відразу весь обсяг ключових фраз і зробити семантичне ядро максимально великим. Як правило це не дає хороших результатів, тому що охопити великий масив на початковому етапі виходить досить складно і витратно, а так як результат приходить не відразу, багато хто здається на півдорозі і кидає просування на органіці, йдучи в платну рекламу.
Як використовувати складання семантичного ядра для мультимовного сайту
Якщо сайт підтримує кілька версій мов, краще підбирати ключові запити за більш широкою в мережі мовною групою. На даний момент в Україні все ще переважає частка російськомовного сегменту, тому підбір ключових фраз буде ефективнішим за російськими запитами.
Для впровадження української версії можна виконувати переклад готового унікального seo-контенту українською мовою, розраховуючи, що семантика також буде захоплена і для другої мовної версії сайту. Також можна провести додатковий підбір українського семантичного ядра та скоригувати контент щодо нього.
Як забезпечити правильне складання семантичного ядра
Якщо ви раніше не мали досвіду підбору семантики та успішного просування сайту, рекомендуємо довірити складання семантичного ядра сайту професіоналам. Ми виконуємо ручний експертний підбір ключових фраз за доступною ціною. Вся семантика підбирається виключно вручну, без використання масових та автоматизованих програм. В результаті ви отримуєте таблицю у файлі Excel з розбивкою за групами та рекомендаціями щодо їх використання. Також ми запропонуємо написання унікальних seo-оптимізованих текстів із використанням ключових запитів з семантичного ядра.