Вічнозелений контент Evergreen

Поняття Евергрін контент досить популярне в контент-маркетингу, воно вважається одним з головних факторів успішної контентної стратегії. Суть контенту Evergreen у практично невичерпній цінності для читача.

Він довгий час залишається свіжим та актуальним, зберігає якість, інформативність, не залежить від часу та має попит у аудиторії. Створюючи блог статей із вічнозеленим контентом, власник інтернет-магазину забезпечує своєму ресурсу постійний приплив переглядів та підвищення ранжування. Користь Evergreen content не спливає через місяць чи рік і практично не втрачає цінності.

Що не стосується вічнозеленого контенту для сайту

  • Новини завжди визначають поточні події та мають термін свіжості, тому не вважаються вічнозеленим контентом. Інтерес може забезпечити архів новин для аудиторії, яка цікавиться конкретними темами за період часу. Але це не гарантує регулярної відвідуваності сайту.
  • Статистика, звіти, інфографіка теж старіє і покликана інформувати певну аудиторію за обмежений період. Цей контент не надасть регулярного трафіку.
  • Поточні тренди моди, стилю, дизайну, присвячені сезонам та святам, через певний період часу не матимуть значення, тому це також не вічнозелений контент. Винятком можуть бути традиційні дати та свята, культурні звичаї, наприклад Різдво, весільні ювілеї, до яких читачі звертаються регулярно та приносять періодичний трафік.

Щоб грамотно вести контентну стратегію та досягати успіху в просуванні сайту, важливо розуміти різницю між тимчасово актуальним і вічнозеленим контентом.

Плюси створення Evergreen content

  • Високий рейтинг та видача у ТОПі пошукових систем. Google аналізує поведінкові фактори та відвідуваність сторінок, оптимізований та корисний контент отримує високі результати у ранжируванні.
  • Зростання відвідуваності сайту. Залучення стабільного трафіку через блог забезпечує велику кількість переглянутих сторінок і перенаправлення користувачів на цільові сторінки, товари та послуги, що продають.
  • Економія бюджету розвитку сайту. На відміну від короткострокових статей, актуальний вічнозелений контент працює довго після публікації, тому в розрахунку на одиницю часу коштує дешевше.
  • Корисний та завжди актуальний контент набере більше репостів та переглядів у соціальних мережах та групах, що збільшить трафік у рази.

Види вічнозеленого контенту сайту

  1. Списки та інструкції, посібники – добре структурована та коротка інформація на задану тему має більше шансів на постійну популярність.
  2. Рецепти, корисні поради, вирішення різних проблем, помилок, завдань – як на побутові, так і на професійні теми.
  3. Навчальні посібники та експертні практики – люди люблять навчатися за готовими уроками та перевіреними на практиці курсами.
  4. Інформаційні статті Evergreen з роду енциклопедичних, які коротко і ємно розкривають теми, що не зазнають сильної зміни з часом.
  5. Словники та глосарії на вузькі теми допомагають створювати бази термінів, якими легко та зручно користуватися.

Evergreen content

Головний критерій створення вічнозеленого контенту на сайт – тема та її актуальність у часі. Важливо враховувати сферу, науковий та технічний прогрес, перспективи змін. Розуміння того, що інформація, яка старіє, не приваблює читачів – це путівник у створенні вічнозеленого контенту. Також важливо подбати про інформативність, користь та унікальність вмісту статті на сайті. І ще один важливий момент – чітка та логічна структура подачі матеріалу. Йдеться не лише про текстовий, а й фото-, відео-контент.

Сучасні алгоритми ранжирування навчилися дуже точно визначати якість та затребуваність контенту сайту, тому потрібно його оптимізувати під seo, при цьому створювати хороший, унікальний та якісний вічнозелений контент для людей. Якщо вас цікавить вічнозелений копірайтинг в Україні, звертайтесь в агентство Веблана.

Всі права захищено © Weblana

Розробка сайту - "Webhit"

Go to top