Landing page – посадкова сторінка, яка багатьох приваблює своєю назвою, обіцяючи високі конверсії та доходи. Нерідко власники сайтів приходять із запитом створення саме лендингу, тому що чули, що така сторінка дуже ефективна. Для початку варто розібратися, чим насправді є Landing page і як з нею працювати.
Landing page – у перекладі цільова сторінка, як правило, являє собою односторінковий сайт, створений під конкретну мету:
- промо-акцію, розпродаж, рекламну пропозицію,
- розіграш призів та подарунків,
- виведення нового бренду чи товару на ринок;
- реєстрацію на майданчику та підписку на розсилку;
- скачування, перегляд в онлайні, встановлення софту, музики, відео.
За своєю суттю односторінник виконує просту функцію – подати інформацію, найчастіше рекламного характеру, зацікавити клієнта та привести його до заданої дії – кліку, дзвінка, зворотного зв'язку з рекламодавцем.
Технічно лендінг пейдж – веб-сторінка, яка складається із звичайних елементів – текстовий контент, зображення, відео, HTML, CSS. Конверсія правильно складеної посадкової сторінки – 40-45%.
Мінуси односторінкового посадкового сайту landing page
- Оскільки за своєю цінністю контенту лендинг досить слабкий і не може конкурувати з багатосторінковими сайтами, він просувається за допомогою реклами і без неї буде зовсім неефективним.
- Найчастіше лендинг пейдж має обмежений термін дії, наприклад, на період новорічної акції, виконавши своє завдання, він видаляється.
- Для сторінок landing page характерний майже 100% відсоток відмов (один з найважливіших показників ранжування), оскільки сайт не має внутрішньої структури, більшість користувачів виходять з нього назад у пошуковик.
Саме тому, вирішивши створити односторінковий сайт лендінг пейдж, та замовивши тексти для landing page, потрібно планувати подальші витрати на його рекламне просування та розуміти основну мету створення посадкової сторінки. |
Багато власників сайтів позитивно оцінюють візуальну подачу лендінг - пейдж, розбиту на блоки, що має лаконічні та яскраві тексти, лічильники часу, що втікає, кнопки дій і хочуть створити щось подібне. У такому випадку краще використовувати дизайн лендингу для створення макета та тексту лонґріда на багатосторінковому сайті.
Лонгрід (текст довгого читання) на посадковій сторінці багатосторінкового сайту дійсно стане корисним, тому що зможе глибоко розкрити один з напрямків діяльності на відповідній сторінці та вмістить усі необхідні ключові фрази для seo-просування сайту.
Основні принципи ефективності текстів для лендінг пейдж
- Ефективні, прості, чіпляючі заголовки з головними ідеями підрозділів лендінг - пейдж.
- Легкість структури сторінки, відсутність перевантаженості, великих текстових блоків, строкатих шрифтів та двозначних картинок.
- Call to action (заклик до дії) – запрошення заповнити форму, натиснути кнопку дзвінка або зв'язку з оператором, ввести промо-код, завантажити файл і т.д. Виділяється основний заклик, а інші працюють як допоміжні йому.
- Використання траєкторії погляду, розташування елементів лендингу у візуальній послідовності читання, тому що користувач переглядає сторінку швидко, по вертикальній графічній траєкторії F.
- Релевантність посадкової сторінки landing page запитам, за якими користувачі приходять з реклами. Якщо реклама обіцяє купівлю побутової техніки зі знижкою, то на сторінці, що продає, повинна бути реалізована дана інформація. Для кожного маркетингового заходу розробляються окремі лендинги та контент посадкової сторінки формується відповідно до певних завдань.
- Дефіцит та обмежений час – часті, але вже трохи застарілі прийоми активізації покупців для лендінг – пейдж. Обмежений запас товару на складі, можливість підвищення ціни, закінчення часу знижки – такі динамічні лічильники підштовхують клієнта зробити замовлення прямо зараз.
Бажаючи отримати ефективну посадкову сторінку landing page з індивідуальними особливостями та цілями створення, довірте розробку каркасу професійному дизайнеру, а текстову частину – досвідченому копірайтеру в Україні з команди копірайтингової агенції Веблана.