Рекламні слогани прийшли в Україну від англійців. Вони є гармонійними і короткими фразами, які несуть рекламне послання і легко запам'ятовуються. Прадідами слоганів були бойові кличі воїнів та політичні гасла, що закликають до дій.
Зараз слогани набули переважно рекламного характеру, але, як і раніше, спрямовані на управління аудиторією. Подача слоганів може бути римованою або прозовою, вони відрізняються лаконічністю, зручністю читання та запам'ятовування. Часто в слоганах закладено унікальну вигідну пропозицію, асоціації, оригінальні та цікаві історії.
Копірайтингова агенція Weblana пропонує розробку 10 варіантів унікальних рекламних слоганів для вашого бізнесу, бренду, товару з урахуванням цільової аудиторії, цілей просування та індивідуальних уподобань. |
Вдалий слоган здатний зробити бренд упізнаваним, підвищити лояльність аудиторії, збільшити продажі та прибуток. Реклама, що запам'ятовується, допомагає успішно конкурувати на сучасному ринку.
Найбільш успішні у світі рекламні слогани відрізняються такими характеристиками:
- Цільові, гучні, короткі рекламні фрази;
- Відображають характерні риси об'єкта реклами;
- Враховують потреби та приховані бажання людей (комфорт, свободу, самолюбство, жадібність, марнославство, турботу про здоров'я);
- Акцентують на високій якості продукту та статусності його використання;
- Мають особливість – гру слів або літер, риму, асоціацію;
- Рекламні слогани включають образне мислення аудиторії;
- Використовують стійкі вирази, крилаті фрази та гумор;
- Можуть мати луну - яскраву рекламну кінцівку;
- Заохочують споживача до дії.
Рекламні слогани залишаються одними з найважливіших елементів фірмового стилю компанії, що використовуються у брендингу та маркетинговому просуванні. Ми допоможемо вам знайти текстову підводку для свого продукту або компанії, зробити бренд особливим, впізнаваним та популярним.