Створюваний контент обов'язково має бути якісним. Тільки корисний матеріал приваблює природні зворотні посилання, високо ранжується пошуковими системами та підвищує охоплення цільової аудиторії.
Як оцінювати якість текстового контенту
Щоб покращити досвід користувача, слід орієнтуватися на наступні критерії відбору якісного текстового контенту.
Простота, доступність якість контенту
Доступно розповісти про складне – ось головне завдання хорошого контенту. У цьому випадку читачеві не доведеться звертатися до додаткових джерел, щоб зрозуміти те, що намагаються донести. Складний текст може призвести до того, що користувач відмовиться від запропонованого контенту та перейде на іншу сторінку. У цьому випадку йдеться про контент, розрахований на масовий трафік з органічного пошуку, а не про вузькоспеціалізовані теми та низькочастотні запити.
Глибина опрацювання теми
Глибина опрацювання теми означає здатність відповісти на питання, що виникають у користувача, що переходить на сторінку. У цьому питанні важливо знати міру. Іноді можна настільки заглибитись і деталізувати контент, що він перестане відповідати запитам широкої аудиторії та призведе до високого показника відмов.
Користування сторінки з текстом – важливий критерій якості контенту
Цей критерій говорить про те, що сторінка відповідає на запитання та вирішує проблему користувача. Наприклад, людині, яка шукає хорошу систему поливу недостатньо розповісти про важливість цих систем та загальноприйняті критерії вибору. Для того, щоб зробити контент кориснішим, варто вивчити перші сторінки пошукової видачі та зрозуміти:
- Що та як по цій темі розповідають конкуренти, в якому форматі вони подають цю інформацію (як правило, пошукові алгоритми ґрунтуються на виборі користувачів та показують той контент, який отримує більше запитів).
- Система опису: кількість фотографій, наявність відео, вказівка специфікації, моделей та їх особливостей.
- Які якості описують конкуренти, ціновий сегмент.
Подача та оформлення текстового контенту
Подача та оформлення контенту – це ті складові, які формують перше враження користувача. Від них залежить той факт, чи залишиться користувач на сторінці і продовжить читання або ж повернеться до видачі. Так, надлишок реклами може викликати підозру в небезпеці, стокові картинки – у непрофесіоналізмі, великий безперервний текст – у складності та нудності матеріалу.
Критерії якісної подачі тексту
- Наявність змісту на початку тексту. Допоможе користувачеві зрозуміти, чи знайде він у тексті відповідь на своє запитання та покаже, де його шукати.
- Доступний для читання шрифт. Шрифт має бути більшим і зрозумілим. Читання не повинно вимагати масштабування або зміни налаштувань екрана.
- Наявність у тексті тематичних розділів. Бажано розбивати текст на розділи, доповнюючи кожен із них чіткими та ємними підзаголовками.
- Медійні матеріали. Публікацію бажано доповнювати медійними матеріалами, які пояснять та доповнять контент. Це можуть бути скріншоти, малюнки, які створені статті, відео.
Ще одним критерієм якості контенту є додаткова вартість. До цього поняття можна віднести все, що сприятиме швидкому та простому вирішенню проблеми для користувача. Це можуть бути вихідні посилання, які допомагають отримати додаткову інформацію на один клік, не перевантажуючи основний контент.
Як користуватись критеріями якості текстового контенту, щоб випередити конкурентів
Основною метою створення кращого, ніж у конкурентів контенту, є випередження їх у видачі. Це дозволить зайняти більш високі позиції та перехопити трафік. Для того, щоб досягти поставленої мети, слідує:
- визначити у топі матеріали, які потрібно витіснити;
- перевірити їх на відповідність кожному критерію якості контенту: простота та логіка викладу матеріалу, візуальне оформлення, унікальність, наявність реклами, медійні матеріали, додаткова цінність;
- визначити точки для покращення: додавання корисних посилань, різноманітніша тематика, розповідь про практичне застосування.
Звичайно, перед оптимізатором може виникнути питання щодо необхідності створення чогось кращого, якщо пошук ранжує в топ такі матеріали. Можливо, саме такий контент і варто створювати, хоча залишається ризик, що він може взагалі не увійти до топу. Однозначної відповіді на це питання не існує, як і на будь-яке інше питання у SEO.
Якщо ви бажаєте оцінити якість свого контенту та місце серед конкурентів у пошуку, рекомендуємо замовити аудит сайту та оцінку конкурентних позицій від професіоналів Веблана. Тільки оцінюючи поточну ситуацію, можна будувати плани та прогнозувати подальше просування сайту.