Кейси вебмайстрів часто показують, що кількість статей та якість контенту становлять коефіцієнт авторитетності Google, що прямо впливає на видачу в ТОПі.
Інсайти про роботу пошукових алгоритмів доводять, що авторитетним може вважатися сайт, на якому знаходиться понад 30 статей, які отримують природні посилання, тобто користуються увагою. При цьому відмічено, що перерва у публікації контенту негативно впливає на швидкість індексації. Тримісячна перерва в публікаціях уповільнила процес потрапляння в індекс. Ручна індексація також не вирішила цієї проблеми.
Вибірковість індексації Google
Щоб здобути авторитетність недостатньо просто публікувати на сайті статті, навіть унікальні та якісні. Вебмайстри описують вибірковість Google до включення контенту до індексу. Додатковим маркером ефективності є регулярна публікація контенту: майданчики, які викладають статті регулярно - швидше проходять індексацію.
Крім якості окремо взятої статті та сторінки сайту для індексації важлива якість всього сайту в цілому, його користь для цільової аудиторії. Важливо не просто бути таким самим, як основна маса сайтів, але і бути кращим. Важливо не просто написати 30 статей на сайт і чекати на потрапляння в ТОП, необхідно постійно підтримувати активність, викладаючи унікальний і корисний текстовий контент.
Що включає поняття авторитетності сайту
Аналіз метрик Page Authority та Domain Authority MOZ показує, що на позиції сайту у видачі більший вплив має авторитетність, а не кількість вхідних посилань. Інструкції Google, які визначають авторитетність та експертність сайтів, дають чіткі визначення та характеристики, вказуючи, що авторитетний сайт завжди має:
- Головну сторінку, певну місію та мету створення (обов'язково вказані компанія або людина, які стоять за цим сайтом, є реальна контактна інформація);
- Позитивну репутацію, сформовану за рахунок згадок та посилань на зовнішніх джерелах.
Авторитетність сайту в Google також підкріплюється участю у тематичних подіях, нагородами, рейтингами, цитатами у тематичних джерелах. Будь-які відгуки, коментарі, згадки впливають на впізнаваність та позиції сайту у пошуковій видачі.
Репутація у мережі та авторитетність враховує лише інформаційні приводи, створені людиною. Автоматично згенерований контент на основі парсингу не вважається достовірним джерелом і не підвищує авторитетність сайту. Якість та експертність контенту, створеного людиною для людей, також має першорядне значення.
Висновок: Авторитетність сайтів складається з низки факторів його розвитку в часі, серед яких кількість статей – це лише одна складова. Також важливі унікальність, інформативність, користь для читачів, відгуки, рейтинги, коментарі експертів… А важливий інсайт, вказаний пошуковою системою Google, - авторитетні сайти завжди на зв'язку з аудиторією і не роблять пауз у публікаціях.